Premium Collection
  • Ordered before 20:00, shipped today
  • Free shipping above £70
  • 14 days return policy

FAQ

Bezorgen

  • 1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Ja, het is mogelijk je bestelling gratis af te halen in één van onze winkels. Je kunt voor deze optie kiezen tijdens het afrekenen. Bekijk hier het overzicht van onze winkels.
  • 2. Hoe lang duurt het voor jullie leveren?
    Wanneer je je bestelling voor 21.00 uur plaatst, zullen wij jouw bestelling diezelfde dag nog verwerken en verzenden.

    PostNL bezorgt op maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 21.30 uur en doet 1 poging om je bestelling af te leveren. Je kunt online of via de PostNL app het specifieke tijdvak van de bezorging zien.
  • 3. Bezorgen jullie ook in het weekend?
    Ja, met uitzondering van zondag.

    PostNL bezorgt op maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 18.00 uur en doet 1 poging om je bestelling af te leveren. Ben je niet thuis, dan probeert PostNL het standaard af te leveren bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan ontvang je een Niet Thuis Code. Hiermee kun je dezelfde dag tot 22.00 uur een nieuwe bezorgafspraak maken via PostNL.

    Voor de tweede bezorgpoging kun je zelf de locatie, dag en tijdstip kiezen. Als er dan niemand thuis is, kun je je pakket de volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen bij een PostNL locatie. Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs mee.

  • 4. Hoe verzenden jullie mijn bestelling?
    Wij verzenden elke bestelling netjes in een stevige verpakking per pakketpost. Zo worden bestelde artikelen altijd veilig en onbeschadigd bij je aangeboden. Kleinere bestelling van textiel, zoals sokken en boxershorts, verzenden we per brievenbuspost.
  • 5. Wat zijn de verzendkosten?
    Verzenden kost € 3,99 binnen Nederland (gratis vanaf € 100,-).

    Woon je in een ander land? Kijk dan hier voor een actueel overzicht van onze verzendkosten.

  • 6. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
    Het komt zelden voor dat een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd bij je wordt aangeboden. In een uitzonderlijk geval is er iets niet is goed gegaan met de bezorging. We raden je dan aan om via Track & Trace te controleren of je bestelling al bij je is aangeboden.

    Heb je geen Track & Trace code ontvangen na je bestelling, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Let hierbij wel op dat je pas een Track & Trace code ontvangt wanneer wij je pakket hebben overgedragen en alles goed verwerkt is bij PostNL.

    Adresgegevens hoofdkantoor:

    Front Runner Nederland B.V.
    Parkerbaan 1
    3439 MC Nieuwegein
    Nederland

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 18.00 uur

About my order

  • 1. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Front Runner?
    Betaalgemak bij Front Runner is betalen op jouw manier. Je kunt je bestelling betalen met:

    • iDeal (gratis) - gemakkelijk betalen via je eigen bank
    • Creditcard (gratis) - wij accepteren Visa en MasterCard
    • PayPal (gratis) - handig en veilig betalen via je eigen PayPal account
    • MasterPass (gratis) - betaal je je digitale portemonnee van MasterPass
    • Afterpay (€ 1,50) - nu bestellen en makkelijk achteraf betalen
  • 2. Een artikel is online uitverkocht in mijn maat, wat nu?
    Het kan zijn dat sommige artikelen of maten zijn uitverkocht via de website. Afhankelijk van de voorraad en naleveringen worden uitverkochte artikelen online aangevuld. Wil je hierover op de hoogte blijven, dan raden we je aan je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.
  • 3. Can I get a refund?

    Yes, all placed orders have a 100 day refund policy. This means that you can decide within a 100 days if you want the product or not. Within this period you are allowed to try on the product but you can't actively wear it. Read our general conditions policy for more information.

  • 4. Contactgegevens van Front Runner
    Front Runner Nederland B.V.
    Parkerbaan 1
    3439 MC Nieuwegein
    Nederland

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 12.00 uur tot 18.00 uur

    Een overzicht van onze winkels

Payment

  • 1. I didn't receive any email confirming my order yet.
    It can take a while before our email reaches you. If you haven't received any confirmation an hour after ordering please contact our customer service.
  • 2. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Front Runner?
    Betaalgemak bij Front Runner is betalen op jouw manier:

    • iDeal (gratis) - Gemakkelijk betalen via je eigen bank.
    • Creditcard (gratis) - Wij accepteren Visa en MasterCard.
    • PayPal (gratis) - Veilig betalen via je eigen PayPal account.
    • MasterPass (gratis) - Betaal je je digitale portemonnee van MasterPass.
    • Afterpay (€ 1,50) - Nu bestellen en makkelijk achteraf betalen.
  • 3. Is betalen bij Front Runner veilig?
    Ja, bestellen en betalen bij Front Runner is zeker veillig!

    Front Runner werkt samen met Ingenico voor het afhandelen van betalingen. Binnen Ingenico kun je veilig betalen met iDeal, Visa en Mastercard. PayPal werkt binnen een eigen veilige omgeving. Alle betalingen lopen via een beveiligde https:// verbinding. Zo kun jij met een gerust hart shoppen en zorgen wij voor de rest.

  • 4. Kan ik ook achteraf betalen?
    Via AfterPay kun je achteraf betalen. De extra kosten bedragen €1,50 per bestelling en enkele dagen na levering ontvang je per e-mail een digitale acceptgiro van AfterPay voor de betaling. Je kan betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €400 als je voor de eerste keer betaalt via Afterpay. Ben je al bekend bij Afterpay dan kun je betalen tot een bedrag van € 50.

    Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Delivery & Return

  • 1. How long does it take to get my returned product(s) refunded?
    As a rule we deposit back your money up to 7 days after receiving your return package. General conditions of our return policy apply.
  • 2. I have ordered the wrong size, what can I do?

    You can exchange the product(s) within 100 days after you received them for your correct size. You can contact our customer service to make sure your size is in stock. The product also can be exchanged in one of our stores. The product can be exchanged for another size but not for a different product. Proof of purchase and delivery must be shown at the store in that case. Or you can return your product(s) for free via a Kiala point (Netherlands only).

Complaints

Newsletter