Garantie

Beschadigd ontvangen
Op alle artikelen die je bij ons koopt heb je recht op de wettelijk bepaalde rechten. Heb je een beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 2 maanden te melden bij onze klantenservice. We kijken dan samen naar een passende oplossing. Het artikel wordt gerepareerd of vervangen, indien het niet meer op voorraad is ontvang je een online tegoed. Beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar ons retouradres. We vergoeden gemaakte verzendkosten achteraf.

Artikel na enige tijd defect
Onze klanten hebben recht op een goed product en als een artikel buiten je schuld om kapot gaat, dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice waarna in overleg het artikel geretourneerd kan worden. Wij vergoeden bij een terechte klacht natuurlijk de gemaakte verzendkosten.

Retouradres
Voor retouren kun je gebruik maken van ons retouradres:

Front Runner Nederland B.V.
T.a.v. Klantenservice
Krommewetering 41
3543 AP Utrecht

Disclaimer
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Front Runner Nederland B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom altijd bij het postkantoor om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed.

Sluiten

Divide Internetoplossingen