Premium Collection
  • Voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €60,-
  • Koop nu, betaal achteraf

Veelgestelde vragen

Bezorgen

  • 1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, het is mogelijk je bestelling gratis af te halen in één van onze winkels. Je kunt voor deze optie kiezen tijdens het afrekenen.  Je pakket liggen aan het einde van de middag voor je klaar. Heb je een bestelling in het weekend geplaatst? Dan kun je je schoenen dinsdag pas ophalen.  

    Bekijk hier het overzicht van onze winkels

  • 2. Hoe lang duurt het voor jullie leveren?

    Wanneer je je bestelling voor 21.00 uur plaatst, zullen wij jouw bestelling diezelfde dag nog verwerken en verzenden. 

    PostNL bezorgt op maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 21.30 uur en doet 2 pogingen om je bestelling af te leveren. Je kunt online of via de PostNL app het specifieke tijdvak van de bezorging zien. Na twee niet gelukte bezorgpogingen word je pakket bewaard op een PostNL-locatie. Je hebt de mogelijkheid om binnen 2 weken jouw bestelling op te halen. Dit geldt ook als je hebt aangeven dat je je bestelling te laten bezorgen bij een postNl punt. Als je jouw bestelling niet binnen 2 weken ophaald, worden de artikelen terug naar ons gestuurd.

    **LET OP! Wegens drukte rondom de feestdagen, kan het zijn dat de levertijd langer duurt dan verwacht, onze excuses daarvoor.**

  • 3. Bezorgen jullie ook in het weekend?

    Ja, met uitzondering van zondag.

    PostNL bezorgt op maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 18.00 uur en doet 1 poging om je bestelling af te leveren. Ben je niet thuis, dan probeert PostNL het standaard af te leveren bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan ontvang je een Niet Thuis Code. Hiermee kun je dezelfde dag tot 22.00 uur een nieuwe bezorgafspraak maken via PostNL.

    Voor de tweede bezorgpoging kun je zelf de locatie, dag en tijdstip kiezen. Als er dan niemand thuis is, kun je je pakket de volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen bij een PostNL locatie. Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs mee.

  • 4. Hoe verzenden jullie mijn bestelling?

    Wij verzenden elke bestelling netjes in een stevige verpakking per pakketpost. Zo worden bestelde artikelen altijd veilig en onbeschadigd bij je aangeboden. Kleinere bestelling van textiel, zoals sokken en boxershorts, verzenden we per brievenbuspost.

  • 5. Wat zijn de verzendkosten?
  • 6. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
    Het komt zelden voor dat een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd bij je wordt aangeboden. In een uitzonderlijk geval is er iets niet is goed gegaan met de bezorging. We raden je dan aan om via Track & Trace te controleren of je bestelling al bij je is aangeboden.

    Heb je geen Track & Trace code ontvangen na je bestelling, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Let hierbij wel op dat je pas een Track & Trace code ontvangt wanneer wij je pakket hebben overgedragen en alles goed verwerkt is bij PostNL.

    Adresgegevens hoofdkantoor:
    Front Runner Nederland B.V.
    Parkerbaan 1
    3439 MC Nieuwegein
    Nederland 

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur

Bestellen

  • 1. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Front Runner?
    Betaalgemak bij Front Runner is betalen op jouw manier. Je kunt je bestelling betalen met:

    • iDeal (gratis) - gemakkelijk betalen via je eigen bank
    • Creditcard (gratis) - wij accepteren Visa en MasterCard
    • PayPal (gratis - tijdelijk niet beschikbaar) - handig en veilig betalen via je eigen PayPal account
    • MasterPass (gratis) - betaal je je digitale portemonnee van MasterPass
    • Afterpay (€ 1,50) - nu bestellen en makkelijk achteraf betalen
  • 2. Een artikel is online uitverkocht in mijn maat, wat nu?
    Het kan zijn dat sommige artikelen of maten zijn uitverkocht via de website. Afhankelijk van de voorraad en naleveringen worden uitverkochte artikelen online aangevuld. Wil je hierover op de hoogte blijven, dan raden we je aan je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.
  • 3. Krijg ik geld terug als ik een artikel niet naar wens is?

    Je kunt je online aankoop natuurlijk terugsturen (op eigen kosten), ook aanbiedingen/sale artikelen. het adres is Parkerbaan . Het retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Na ontvangst van je retour betalen wij het bedrag binnen 5 tot 7 werkdagen aan je terug. Het bedrag betalen we op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht terug.

  • 4. Contactgegevens van Front Runner
    Front Runner Nederland B.V.
    Parkerbaan 1
    3439 MC Nieuwegein
    Nederland

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur

    Klik hier voor een overzicht van onze winkels.

Betalen

  • 1. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen.
    Soms kan het gebeuren dat het bevestigen van je bestelling wat langer duurt. Mocht je er niet op vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen neem dan contact met ons op. We kunnen dan samen controleren of je bestelling is verwerkt.

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur
  • 2. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Front Runner?
    Betaalgemak bij Front Runner is betalen op jouw manier:

    • iDeal (gratis) - Gemakkelijk betalen via je eigen bank.
    • Creditcard (gratis) - Wij accepteren Visa en MasterCard.
    • PayPal (gratis) - Veilig betalen via je eigen PayPal account.
    • MasterPass (gratis) - Betaal je je digitale portemonnee van MasterPass.
    • Afterpay (€ 0.80) - Nu bestellen en makkelijk achteraf betalen.
  • 3. Is betalen bij Front Runner veilig?
    Ja, bestellen en betalen bij Front Runner is zeker veillig!

    Front Runner werkt samen met Ingenico voor het afhandelen van betalingen. Binnen Ingenico kun je veilig betalen met iDeal, Visa en Mastercard. PayPal werkt binnen een eigen veilige omgeving. Alle betalingen lopen via een beveiligde https:// verbinding. Zo kun jij met een gerust hart shoppen en zorgen wij voor de rest.
  • 4. Kan ik ook achteraf betalen? Jazeker!
    Via AfterPay kun je achteraf betalen. De extra kosten bedragen €0,80 per bestelling en enkele dagen na levering ontvang je per e-mail een digitale acceptgiro van AfterPay voor de betaling. Je kan betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €400 als je voor de eerste keer betaalt via Afterpay. Ben je al bekend bij Afterpay dan kun je betalen tot een bedrag van €50.

    Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Ruilen & Retourneren

  • 1. Kan ik mijn producten terugsturen (retourneren)?
    Online aankoop:
    Het retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Graag in originele staat en verpakking.
    Stuur je pakket gratis terug via een Kiala-punt. Retourneren in één van onze winkels is niet mogelijk. 

    Let op:
    Sale producten / aanbiedingen die je online hebt gekocht kun je wel retourneren, maar niet ruilen.
    In plaats van ruilen kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen. Zo zie je gelijk of het artikel nog beschikbaar is. Zeker als de voorraad nog maar gering is.

    Winkel aankoop:
    Je kunt je winkel aankoop bij elke Front Runner-winkel retourneren. Let op: Bij sale producten/ aanbiedingen die je retourneert in een winkel krijg je een tegoedbon (alleen in de winkel geldig).


  • 2. Kan ik mijn producten ruilen?
    Online aankoop:
    Je kunt een product altijd ruilen, tenzij het een een sale product/ aanbieding is. In plaats van ruilen kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen. Zo zie je gelijk of het artikel nog beschikbaar is. Zeker als de voorraad nog maar gering is.

    Winkel aankoop: 

    Ruilen kan binnen 14 dagen na aankoop bij elke Front Runner-winkel. Vergeet niet om je verkoopfactuur / kassabon mee te nemen. Zorg ervoor dat de artikelen niet gedragen zijn en dat ze in oorspronkelijke staat zijn.


  • 3. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?
    Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur
  • 4. Hoe lang duurt het voordat mijn retourartikel wordt terugbetaald?
    Na ontvangst van je retour betalen wij het bedrag binnen 7 tot 10 werkdagen aan je terug. Het bedrag betalen we op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht terug.

    Bij het ontbreken van bijbehorende accessoires of beschadigde verpakking zullen wij €5 in rekening brengen.

Klachten

Nieuwsbrief