• Desktop Banner
Premium Collection
  • Voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €60,-
  • Koop nu, betaal achteraf
  • SALE SALE

Veelgestelde vragen

Bezorgen

  • 1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, het is mogelijk je bestelling gratis af te halen in één van onze winkels. Je kunt voor deze optie kiezen tijdens het afrekenen. Je pakket ligt aan het einde van de middag voor je klaar. Heb je een bestelling in het weekend geplaatst? Dan kun je je pakket dinsdag pas ophalen.  

    Bekijk hier het overzicht van onze winkels

  • 2. Bezorgen jullie ook in het weekend?

    Ja, met uitzondering van zondag.

    PostNL bezorgt op maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 en 18.00 uur en doet 2 pogingen om je bestelling af te leveren. Ben je niet thuis, dan probeert PostNL het standaard af te leveren bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan ontvang je een Niet Thuis Code. Hiermee kun je dezelfde dag tot 22.00 uur een nieuwe bezorgafspraak maken via PostNL.

    Voor de tweede bezorgpoging kun je zelf de locatie, dag en tijdstip kiezen. Als er dan niemand thuis is, kun je je pakket de volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen bij een PostNL locatie. Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs mee.

  • 3. Hoe verzenden jullie mijn bestelling?

    Wij verzenden elke bestelling netjes in een stevige verpakking per pakketpost. Zo worden bestelde artikelen altijd veilig en onbeschadigd bij je aangeboden. Kleinere bestelling van textiel, zoals sokken en boxershorts, verzenden we per brievenbuspost.

  • 4. Wat zijn de verzendkosten?
  • 5. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
    Het komt zelden voor dat een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd bij je wordt aangeboden. In een uitzonderlijk geval is er iets niet is goed gegaan met de bezorging. We raden je dan aan om via Track & Trace te controleren of je bestelling al bij je is aangeboden.

    Heb je geen Track & Trace code ontvangen na je bestelling, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Let hierbij wel op dat je pas een Track & Trace code ontvangt wanneer wij je pakket hebben overgedragen en alles goed verwerkt is bij PostNL.

    Adresgegevens hoofdkantoor:
    Front Runner B.V.
    Parkerbaan 1
    3439 MC Nieuwegein
    Nederland 

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur

Bestellen

  • 1. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Front Runner?
    Betaalgemak bij Front Runner is betalen op jouw manier. Je kunt je bestelling betalen met:

    • iDeal (gratis) - gemakkelijk betalen via je eigen bank
    • Creditcard (gratis) - wij accepteren Visa en MasterCard
    • PayPal (gratis - tijdelijk niet beschikbaar) - handig en veilig betalen via je eigen PayPal account
    • MasterPass (gratis) - betaal je je digitale portemonnee van MasterPass
    • Afterpay (€ 0.80) - nu bestellen en makkelijk achteraf betalen
  • 2. Mijn CJP korting werkt niet, waar kan dit aan liggen?
    Een geldige CJP pas dient in alle gevallen normaal te werken op onze website.

    Verwar een CJP pas niet met een Connect Card. Met onze Connect Card heb je geen recht op 10% korting. Tevens werkt een CJP pas alleen bij artikelen waar nog geen korting op zit. Mocht je kaart echt niet werken, neem dan contact met ons op.

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur

    **van 1 juli t/m 31 augustus zijn wij telefonisch bereikbaar van 10:00 - 16:00**

  • 3. Een artikel is online uitverkocht in mijn maat, wat nu?
    Het kan zijn dat sommige artikelen of maten zijn uitverkocht via de website. Afhankelijk van de voorraad en naleveringen worden uitverkochte artikelen online aangevuld. Wil je hierover op de hoogte blijven, dan raden we je aan je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.
  • 4. Contactgegevens van Front Runner
    Front Runner B.V.
    Parkerbaan 1
    3439 MC Nieuwegein
    Nederland

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur 

    **van 1 juli t/m 31 augustus zijn wij telefonisch bereikbaar van 10:00 - 16:00**

    Klik hier voor een overzicht van onze winkels.

  • 5. Ik ben weinig thuis overdag, zijn er andere mogelijkheden om mijn pakketje te ontvangen?
    Weinig thuis? Geen probleem! We bieden de optie om je bestelling op te halen bij een van de vele PostNL Postkantoren of Business Points. Je kunt eventueel ook een alternatief bezorgadres opgeven zodat je bijvoorbeeld op je werk je bestelling in ontvangst kunt nemen.

    Mocht je echt niet in staat zijn een pakketje in ontvangst te nemen en is een PostNL Postkantoor of Business Point ook geen optie? Dan kun je je pakketje ook ophalen in een Front Runner winkel naar keuze.

Betalen

  • 1. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen.
    Soms kan het gebeuren dat het bevestigen van je bestelling wat langer duurt. Mocht je er niet op vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen neem dan contact met ons op. We kunnen dan samen controleren of je bestelling is verwerkt.

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur

    **van 1 juli t/m 31 augustus zijn wij telefonisch bereikbaar van 10:00 - 16:00**

  • 2. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Front Runner?
    Betaalgemak bij Front Runner is betalen op jouw manier:

    • iDeal (gratis) - Gemakkelijk betalen via je eigen bank.
    • Creditcard (gratis) - Wij accepteren Visa en MasterCard.
    • PayPal (gratis) - Veilig betalen via je eigen PayPal account.
    • MasterPass (gratis) - Betaal met je digitale portemonnee van MasterPass.
    • Afterpay (€ 0.80) - Nu bestellen en makkelijk achteraf betalen.
  • 3. Is betalen bij Front Runner veilig?
    Ja, bestellen en betalen bij Front Runner is zeker veilig! 

    Front Runner werkt samen met Multisafepay voor het afhandelen van betalingen. Binnen Multisafepay kun je veilig betalen met iDeal, Visa en Mastercard. PayPal werkt binnen een eigen veilige omgeving. Alle betalingen lopen via een beveiligde https:// verbinding. Zo kun jij met een gerust hart shoppen en zorgen wij voor de rest.

  • 4. Kan ik ook achteraf betalen? Jazeker!
    Via AfterPay kun je achteraf betalen. De extra kosten bedragen €0,80 per bestelling en enkele dagen na levering ontvang je per e-mail een digitale acceptgiro van AfterPay voor de betaling. Je kan betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €400 als je voor de eerste keer betaalt via Afterpay. 

    Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Ruilen & Retourneren

  • 1. Kan ik mijn producten terugsturen (retourneren)?
    Het retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Graag in originele staat en verpakking. 

    Hoe retourneer/ruil ik een artikel: 
    • Vul het retourformulier in 
    • Plak het voorgedrukte retouretiket op je pakket of *download een nieuw retouretiket* 
    • Geef het pakket gratis af bij een UPS Acces Point / Kiala punt. (zoek hier het dichtsbijzijnde Kiala-punt / UPS Acces Point) 
    • Je ontvangt van het afgeefpunt een bevestiging dat je het pakket hebt afgeleverd. Bewaar het bewijs goed.


    *Voor klanten uit België**
    • Vul het retourformulier in. 
    • Stuur ons een e-mail (webshop@frontrunner.nl) met als titel "retouraanvraag België". In de mail komt te staan: naam + ordernummer. 
    • Wij sturen je een retouretiket terug. 
    • Plak dit retouretiket op je pakket.
    • Geef het pakket gratis af bij een PostNL afhaalpunt (zoek hier het dichtsbijzijnde PostNL punt) 
    • Je ontvangt van het afgeefpunt een bevestiging dat je het pakket hebt afgeleverd. Bewaar het bewijs goed.


    Winkel aankoop:
    Je kunt je winkel aankoop bij elke Front Runner-winkel retourneren. Let op: Bij sale producten/ aanbiedingen die je retourneert in een winkel krijg je een tegoedbon (alleen in de winkel geldig).


  • 2. Kan ik mijn producten ruilen?
    Het retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Graag in originele staat en verpakking. 

    Hoe retourneer/ruil ik een artikel: 
    • Vul het retourformulier in 
    • Plak het voorgedrukte retouretiket op je pakket of *download een nieuw retouretiket* 
    • Geef het pakket gratis af bij een UPS Acces Point / Kiala punt. (zoek hier het dichtsbijzijnde Kiala-punt / UPS Acces Point) 
    • Je ontvangt van het afgeefpunt een bevestiging dat je het pakket hebt afgeleverd. Bewaar het bewijs goed.


    *Voor klanten uit België**
    • Vul het retourformulier in. 
    • Stuur ons een e-mail (webshop@frontrunner.nl) met als titel "retouraanvraag België". In de mail komt te staan: naam + ordernummer. 
    • Wij sturen je een retouretiket terug. 
    • Plak dit retouretiket op je pakket.
    • Geef het pakket gratis af bij een PostNL afhaalpunt (zoek hier het dichtsbijzijnde PostNL punt) 
    • Je ontvangt van het afgeefpunt een bevestiging dat je het pakket hebt afgeleverd. Bewaar het bewijs goed.


    Winkel aankoop:
    Je kunt je winkel aankoop bij elke Front Runner-winkel retourneren. Let op: Bij sale producten/ aanbiedingen die je retourneert in een winkel krijg je een tegoedbon (alleen in de winkel geldig).


  • 3. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?
    Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur

    **van 1 juli t/m 31 augustus zijn wij telefonisch bereikbaar van 10:00 - 16:00**

  • 4. Hoe lang duurt het voordat mijn retourartikel wordt terugbetaald?
    Na ontvangst van je retour betalen wij het bedrag binnen 7 tot 10 werkdagen aan je terug. Het bedrag betalen we terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht.

    Bij het ontbreken van bijbehorende accessoires of beschadigde verpakking zullen wij €5 in rekening brengen.

Klachten

  • 1. Ik heb een klacht en kan het antwoord hierop niet vinden in de veel gestelde vragen.
    Wil je graag meer duidelijkheid over een bepaalde klacht, dan kun je ons bellen of mailen.

    Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 11.00 uur en 17.00 uur via 030 - 2192644. Voor een snelle afhandeling van je vraag dien je je order/bestelnummer bij de hand te houden. 

    **van 1 juli t/m 31 augustus zijn wij telefonisch bereikbaar van 10:00 - 16:00**


    Je kunt ons ook mailen via ons contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons.

  • 2. Mijn product is beschadigd, waar heb ik recht op?
    Onze klanten hebben recht op een goed product en als een artikel buiten je schuld om kapot gaat dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor aub telefonisch contact op met onze klantenservice.

    Telefoonnummer: 030 219 26 44
    Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 17.00 uur 

    **van 1 juli t/m 31 augustus zijn wij telefonisch bereikbaar van 10:00 - 16:00**

Nieuwsbrief